Tack för ett mycket gott samarbete genom hela processen. Vi har upplevt er som både professionella, lyhörda och engagerade med en tydlig förståelse för våra behov.Dialogen har varit smidig och transparent och jag har särskilt uppskattat er proaktivitet samt kvaliteten i kandidatpresentationerna. Vi ser fram emot möjligheten att samarbeta igen framöver.